søndag den 15. februar 2009

Hverdagen truer...

Tænk engang hvor hurtigt 4 fridage kan gå. Hvad er det lige, jeg har nået.... kan godt blive ramt at den sædvanlige søndagspanik og rastløshed, men i dag har jeg faktisk ikke haft det så slemt, som jeg nogen gange har det. Lørdagens gæstebud satte sit præg på dagens energi niveau, så det blev kun til et enkelte par plader grovboller. Sofaen lokkede i eftermidag og jeg fik mig en lille lur.
Ungerne har knoklet rundt i sneen - godt der endeligt også kom lidt hvidt i Viborg - ellers ville det da have været en sørgelig vinter.

Men tilbage til det med at ærge sig over, at jeg har nået for lidt. Jeg øver mig meget i at slappe af og nyde min tilværelse. Jeg har en dejlig kæreste, der er eminent til at mærke efter og få ladet sine batterier op. Men det er svært at få det hele til at gå op, når man nu også gerne vil have styr på tingene og sætter pris på, at hjemme bare ser nogenlunde ud.

I morgen står den på to møder på skolen. Lidt svært at overskue nu, men som altid er det hyggeligt at være afsted, når man først er kommet ud af døren.

Nu kalder sengen snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar